MOJE LAŽI MOJI SU BISERI

                                        




Poznat sam po svojim lažima.Lažem krupno,sitno i osrednje.Ne bih ja ali me sujeta ćera.A kako lažem od malih nogu ,postao sam vješt lažov.Upoređuju me sa onom mojom tetkom.Ona je bila  doktor laganja,doduše,ali polako,ima vremena.Laži moje mladosti su bile najljepše! Ah,kako sam tada bio opušten!Lagao sam svakoga dana. Lagao sam o đevojkama,pijanstvima,putovanjima. Sa svakom sam bio,sve sam popio,svuđe sam išao. Da vam kažem,nije to baš lako. Laž treba pažljivo odabrati pa ja plasirati u pravo vrijeme i na pravo mjesto.  Jednom sam slušao tipa dok je prepričavao doživljaj sa zimovališta koje sam vidio samo na tv-u. Sve sam zapamtio ,likove,vrijeme,fascimacije pomenutog tipa. I sačekao da prođe neko vrijeme pa da se opet sretnemo. Tad sam mu njegov doživljaj tresnuo u lice kao svoj. Tip se oduševio. O tome sam ti pričao,reče. Mada,desi se da budem uhvaćen pa me neko i ćutne. Tada ljudu znaju biti surovi. U oči mi kažu da sam lažov. Ali,brzo to prođe pa nastavim po svom. Onaj kliperda mi je jednom prilikom prepričavao knjigu koja mu se izuzetno dopala(a ja sam ,pretpostavljate,pročitao SVE knjige). Kasnije sam je ja njemu prepričao ,zadržavši se baš na onom detalju koji je istakao. Kliperda je shvatio da sam ga slagao. Nije rekao ništa,samo me pogledao i zaćutao. Ali,ja sam ispunio kvotu za taj dan i bio zadovoljan.

 Da se vratim na laži svoje mladosti,te su mi nekako najdraže. One o đevojkama. Sjedimo kliperda i ja na nekoj terasi a ulicom prođe crnokosa đevojana i javi mi se. Površno je znam. Kad je izašla iz našeg vidokruga,kažem dugonji - vidio si crnku. Nekada,ona i ja...eh,znaš već. I napravim dramsku pauzu. Dugački ne komentariše,vjerovatno mi zavidi u tom trenutku.

 Lažem i kad je novac u pitanju. Izgubim pare koje nikad nisam imao. Pa se,kao,sjekiram i nerviram. A laži koje zauzimaju počasno mjesto u mom repertoaru ,koje zaslužuju da budu uokvirene i okačene na zid,su laži iz vojničkih dana. Eh,tu sam dostigao vrhunac! Kako sam pustio mašti na volju! Ehej,nema šta u vojsci nisam radio! ostao sam zapamćen u kasarni kao niko prije mene. Ni poslije. Bez svjedoka,mogao sam u kući i u društvu ispričati bilo šta. Što sam i radio dugo posle odsluženja.


Eto,uživam u svojim lažima kao u toploj vodi. Baš mi je fino. Preporučujem i vama isto ,neđe kad budete dokoni.

Коментари

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

GRAD (Momčilu B.)

Noć kraj jezera

O GLIGORU SVE NAJBOLJE