U JUTROŠNJIM NOVINAMA




Odem jutros u grad da kupim novine i vidim narod.Do trafike stignem tačno u osam sati i četrnaest minuta.S novinama,koje mirisahu fino,ispod ruke,okrenem svojim stopama prema kući.E,u tim novinama vidim naslov UTICAJ TELEVIZORA NA TRIDESETOGODIŠNJAKA KOJI ŽIVI U STANU VELIČINE TRIDESET ŠEST KVADRATNIH METARA.Hm,rekoh sebi u bradu.Hajde da vidimo šta piše u nastavku.I pročitam ovo,od riječi do riječi.

   Rodih se u ovom stanu koji i tada bijaše velik koliko i sada.Prvih nekoliko godina bilo mi je prilično svejedno šta se oko mene dešava.Negdje u četrvtoj godini počeh primjećivati veliki četrvtasti crno-bijeli televizor.Uvijek je bio na svom mjestu ,nekad uključen a nekad ne.Meni jednako zanimljiv u ovom i u onom stanju.Znao je da priča, pjeva,nerazumljivo da galami i da ćuti.Prihvatao sam i odobravao sve što je taj četvrtasti gospodin radio.I kad mu je ekran bivao bijel a iz zvučnika dopiralo nešto nalik na huk  rijeke u kasnu jesen.Tad mi još jasno posta-lijepo ćemo se nas dvojica slagati.Rasli smo zajedno.Mislim,rastao sam ja a on je ostao isti mada se na svoj način mjenjao.Tokom tih godina,mnogi pokušavahu da pokvare naše prijateljstvo.Ovi moji pominjahu argumente neke ,kao što je škola,učenje i slične banalnosti , ali se nas dvojica nismo dali.Družili smo se skoro po cijeli dan.A družili smo se tako što smo gledali jedan u drugog.Ja njega u ekran a on mene u oči.Televizor je pričao a ja slušao.I odlično nam je išlo.Nisam imao prijatelje,nemam ih ni sada.Osim mog televizora,naravno.I tako,jednog finog sunčanog dana,dođe meni trideseti rođendan.Za razliku od mene,ukućani su u tome vidjeli neki problem.Kakav problem?Televizor je imao dovoljno struje,a ja hrane,duvana i odjeće.Šta je tu trebalo mjenjati?Ako nas dvojicu pitate-ništa.Sve je funkcionisalo kako treba.Neka tako i ostane.


  Eto,to pročitah u današnjim novinama.Nije pisalo ko je ovaj tip,đe živi itd.Izgleda da mu je dobro išlo ,đe god bio.

Коментари

Популарни постови са овог блога

GRAD (Momčilu B.)

Noć kraj jezera

O GLIGORU SVE NAJBOLJE